לוקה דונצ'יץ - דונצ ×™×¥ נפצע בהפסד דאלאס ניצחון 18 רצוף למילווקי ישראל ספורט / הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים.

לוקה דונצ'יץ - ×"ונצ ×™×¥ נפצע ×'×"פס×" ×"אלאס ניצחון 18 רצוף למילווקי ישראל ספורט / הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים.. לוקה דונצ'יץ' שוב שבר שיאים. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור:

בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

×'רשימ×
×'רשימ×" אחת עם ×' ור×"ן ×"מספרים של ×"ונצ ×™×¥ from images1.ynet.co.il
קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. לוקה דונצ'יץ' שוב שבר שיאים. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות.

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. Mako 4 בנובמבר 2019 ספורט. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי. לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים.

לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. הפלא הסלובני העמיד עד כה ממוצעים אדירים של 28.8 נקודות, 9.5 כדורים חוזרים. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית.

לוק×
לוק×" ×"ונצ ×™×¥ כוכ×'×™ לוס אנ×' לס קליפרס מ×"ללים וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית.

סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם.

הפלא הסלובני העמיד עד כה ממוצעים אדירים של 28.8 נקודות, 9.5 כדורים חוזרים. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ' שוב שבר שיאים. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים.

הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים.

×
×"ונצ ×™×¥ עם ×"יש×' שלא נרא×" מאז עונת ×"רוקי של ×' ור×"ן from www.ynet.co.il
קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money.

לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים.

הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. Mako 4 בנובמבר 2019 ספורט. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook